Księgi rachunkowe „pełna księgowość”
Księgi rachunkowe „pełna księgowość”
Od kilkunastu lat zajmujemy się profesjonalnym prowadzeniem ksiąg rachunkowych. Nasze usługi z zakresu prowadzenia ksiąg rachunkowych świadczymy przy wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych. Na bieżąco śledzimy zmiany w prawie podatkowym i konsultujemy z prawnikami możliwe sposoby prezentowania w księgach transakcji klientów gwarantujące optymalizację obciążeń podatkowych przy jednoczesnym zapewnieniu pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami. Zakres naszych usług dla klientów zobowiązanych prowadzić księgi rachunkowe obejmuje miedzy innymi:
- pomoc podczas rejestrowania Spółki w Sądzie,
- przygotowanie odpowiednich uchwał i postanowień,
- prowadzenie ksiąg zgodnie z Ustawą o rachunkowości i innymi przepisami prawa,
- przygotowanie planu kont wraz z polityką rachunkowości,
- zaprojektowanie zasad obiegu dokumentów,
- opracowanie typowych wzorów dokumentów księgowych ( w tym sprawozdań finansowych),
- sprawdzenie pod względem księgowym oraz podatkowym dokumentów wystawionych przez Klienta,
- ewidencja zapisów w księgach rachunkowych na podstawie otrzymanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- rozliczanie delegacji służbowych (wraz z dietami oraz ewidencją przebiegu auta),
- przygotowywanie oraz wysyłanie potwierdzeń sald,
- prowadzenie rejestrów VAT,
- ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- sporządzanie ewidencji VAT,
- przygotowywanie i składanie w urzędach deklaracji (CIT, PIT i VAT),
- zamykanie roku obrotowego oraz sporządzanie sprawozdań finansowych,
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników,
- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i rachunków do umów,
- sporządzanie list płac,
- przygotowywanie i przekazywanie deklaracji (ZUS, PFRON, PIT 4),
- kontakt z urzędami skarbowymi, ZUS, Inspekcją Pracy, PFRON, GUS,
- reprezentujemy klienta podczas kontroli Urzędu Skarbowego, Inspekcji Pracy oraz ZUS,
- nieograniczone wsparcie telefoniczne, mailowe oraz osobiste w zakresie bieżącej księgowości i działalności Klienta,
- aktualizowanie i rejestracja danych firmowych w Urzędzie Skarbowym oraz ZUS.