Prowadzenie ksiąg rachunkowych - Dla spółek | BIURO RACHUNKOWE ANEKS
Usługi świadczone przez biuro rachunkowe z zakresu prowadzenia ksiąg rachunkowych świadczymy przy wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych.
rejestracja spółek lublin,pełna księgowość lublin,prowadzenie ksiąg rachunkowych lublin,dobre biuro rachunkowe lublin,dobra księgowa lublin,dobry księgowy lublin
17545
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17545,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Obsługa księgowa dla spółek

Usługi naszego biura rachunkowego z zakresu prowadzenia ksiąg rachunkowych świadczymy przy wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych. Na bieżąco śledzimy zmiany w prawie podatkowym i konsultujemy z doradcami podatkowymi możliwe sposoby prezentowania w księgach transakcji klientów gwarantujące optymalizację obciążeń podatkowych przy jednoczesnym zapewnieniu pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami. Zakres naszych usług dla klientów zobowiązanych prowadzić księgi rachunkowe obejmuje miedzy innymi:

    • Rejestracja Spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS)

 

    • Przygotowanie odpowiednich uchwał i postanowień

 

    • Prowadzenie ksiąg zgodnie z Ustawą o rachunkowości i innymi przepisami prawa, (pełna księgowość)

 

    • Przygotowanie planu kont wraz z polityką rachunkowości

 

    • Zaprojektowanie zasad obiegu dokumentów

 

    • Opracowanie typowych wzorów dokumentów księgowych (w tym sprawozdań finansowych)

 

    • Sprawdzenie pod względem księgowym oraz podatkowym dokumentów wystawionych przez Klienta

 

    • Ewidencja zapisów w księgach rachunkowych na podstawie otrzymanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

 

    • Rozliczanie delegacji służbowych (wraz z dietami oraz ewidencją przebiegu auta)

 

    • Przygotowywanie oraz wysyłanie potwierdzeń sald

 

    • Prowadzenie rejestrów VAT

 

    • Ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych

 

    • Sporządzanie ewidencji VAT

 

    • Przygotowywanie i składanie w urzędach deklaracji CIT, PIT i VAT, (rozliczanie PIT)

 

    • Zamykanie roku obrotowego oraz sporządzanie sprawozdań finansowych

 

    • Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników

 

    • Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i rachunków do umów

 

    • Sporządzanie list płac

 

    • Przygotowywanie i przekazywanie deklaracji (ZUS, PFRON, PIT 4)

 

    • Kontakt z urzędami skarbowymi, ZUS, Inspekcją Pracy, PFRON, GUS

 

    • Reprezentujemy klienta podczas kontroli Urzędu Skarbowego, Inspekcji Pracy oraz ZUS

 

    • Nieograniczone wsparcie telefoniczne, mailowe oraz osobiste w zakresie bieżącej księgowości i działalności Klienta.

 

    • Aktualizowanie i rejestracja danych firmowych w Urzędzie Skarbowym  oraz ZUS